Kariéra
Chtěli byste se přidat do našeho týmu a pracovat v přátelském kolektivu plném zkušených lidí? Máte chuť do práce a zkušenosti, které pro nás budou přínosem? Neváhejte a kontaktujte nás na e-mailu kariera@4home.cz a my se Vám ozveme.
Proč u nás pracovat?
- Stabilní společnost - na trhu již od roku 2004.
- Moderní kanceláře a sklad v Hradci Králové.
- Přátelský mladý kolektiv.
- Bezproblémové parkování u sídla firmy.
Volné pracovní pozice
Ředitel/ka mezinárodní logistiky
Co vás čeká
- místo výkonu práce v Hradci Králové (CZ) + Dunajské Strede (SK)
- plánování, řízení, koordinace manažerů skladů pro zajištění logistických procesů
- spoluúčast na tvorbě celofiremní strategie při zohlednění obchodně-finančních cílů
- navrhování nových a optimalizace stávajících logistických procesů s cílem dosažení vyšší efektivity provozu
- jednání s dodavateli v oblasti přepravy či nákupu materiálu a dalších služeb pro logistiku
- vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků v rámci svěřeného celku organizace
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- seniorní manažerské dovednosti – zkušenost s vedením manažerů a kolektivu pracovníků
- analytické schopnosti s ohledem na řízení efektivity
- chopnost motivovat tým a vychovávat talenty
- komunikační a organizační schopnosti
- praxe v logistickém provozu obchodní firmy či e-shopu podmínkou
- odolnost vůči stresu, časová flexibilita
- spolehlivost, pečlivost
- ochota vycestovat – i delší pracovní cesty
- práce s aplikacemi na platformě Microsoft
- zkušenosti s IT projekty souvisejícími s logistickými procesy výhodou
- anglický jazyk, další jazyky výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- práci v moderní rostoucí společnosti v oblasti středoevropského regionu
- neustálou dynamiku a rozvoj
- otevřenost novým technologiím a procesům
- čtvrtletní finanční bonusy na základě dosažených výsledků
- 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na stravování
- služební automobil
- zaměstnanecká sleva na produkty
- pružná pracovní doba
Své životopisy posílejte na jana.fojtlova@4home.cz
Junior .NET programátor
Co vás čeká
- vývoj aplikací na platformě Microsoft .NET (C#, VS 2015, TFS)
- spolupráce především na vývoji strukturovaného informačního systému navrženého ve třívrstvé architektuře, interních integrací, webových stránek
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- znalost OOP principů
- znalost C#, ASP.NET, MVC
- základní znalost SQL
- schopnost pracovat v týmu
- zodpovědný a aktivní přístup k práci
- technická znalost anglického jazyka
- výhodou znalosti javascript framework JQuery, verzovací nástroj SVN nebo GIT, znalost WPF
Co vám můžeme nabídnout
- čtvrtletní finanční bonusy
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- zaměstnanecká sleva na produkty
- pružná pracovní doba, možnost občasné práce z domova
- odpovídající zaškolení, podpora celého týmu, přátelský kolektiv
- bezproblémové firemní parkování
- zázemí české stabilní společnosti
- pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na neurčito s nástupem dle domluvy
- vhodné i pro absolventy nebo možnost částečného úvazku při studiu posledního ročníku VŠ
Své životopisy posílejte na jana.fojtlova@4home.cz
Pomocné práce ve skladu – brigáda
Co vás čeká
- balení zboží koncovému zákazníkovi s pomocí PC
- navážení zboží pomocí papírové jízdy nebo terminálu
- přeskladňování zboží z pozice na pozici
- kontrola správnosti množství ks na přihrádkách
- naskladňování zboží do přihrádek pomocí terminálu
- zpracování nepřevzaté zásilky s pomocí PC
- vykládka zboží z kamionů
- činnosti související s výše uvedeným
- výpomoc ostatním úsekům logistiky v případě potřeby
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- fyzickou zdatnost
- aktivní přístup k práci
- spolehlivost
Co vám můžeme nabídnout
- práce je vhodná pro studenty, důchodce, maminky na mateřské a rodičovské dovolené
- základní mzda 100,- Kč/hodinu, u normovaných činností dle výkonu jednotlivce až 150,- Kč/hodinu
- možnost nepravidelné práce dle možností brigádníka v čase cca od 6 do 16 hodin
- v listopadu a prosinci možná práce i o víkendech
Své životopisy posílejte na jana.fojtlova@4home.cz
Pracovník pro komunikaci se zákazníky v polštině
Co vás čeká
- vyřizování zákaznických dotazů telefonicky a písemně
- kontrola vyřízení objednávek
- zpracování reklamací
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
- polský jazyk slovem a písmem – úroveň pokročilá minimálně C1
- práce na PC (Word, Excel)
- trestní bezúhonnost
Co vám můžeme nabídnout
- plný úvazek
- jednosměnný provoz ( 8:00 – 16:30)
- pracoviště v Hradci Králové, po zaškolení možnost částečně na HO
- práce v perspektivní a dynamické společnosti, příjemný kolektiv, čisté a hezké pracovní prostředí
- dovolená 25 dní
- stravenky
- mzda 22 000 až 29 000 Kč
Své životopisy posílejte na jana.fojtlova@4home.cz
Firma je zapojena do projektu:
Záruky pro mladé v Královéhradeckém kraji
CZ.03.1.48/0.0/0.0/15 004/0000003