Principy a ochrana soukromí na 4home.cz

4home.cz přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko "Rozumím" souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete podrobněji nastavit nebo kdykoliv vypnout v Nastavení soukromí

Kontakt 0 Oblíbené Přihlášení Košík

Náhled košíku

K dopravě ZDARMA zbývá nákup za 2 000 Kč
Váš košík je prázdný...

PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ

společnosti 4home, a.s.,
IČO: 27465616, se sídlem Hvězdova 1073/33, Nusle, 140 00 Praha 4, pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese www.4home.cz (dále jen “e-shop”)

Na našem e-shopu zveřejňujeme pouze ověřené recenze

 

Ověřené recenze pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na našem e-shopu skutečně zakoupili.

Jak mohu ohodnotit zakoupený produkt?

 

E-maily s odkazem na vložení recenze obdržíte, pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze, a to prostřednictvím Heureka a nebo e-mail s možností napsat recenzi k produktu na našich webových stránkách.

Pořadí recenzí je možné najít na našich webových stránkách nebo na webových stránkách Heureka, recenze je možné filtrovat přímo na těchto webových stránkách. Zpravidla zobrazujeme všechny recenze, ať už jsou pozitivní nebo negativní.

Jak je zajištěno, že recenze nejsou falešné?

 

Ověřené recenze, vložení recenze. Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na našich webových stránkách mohou zanechat hodnocení těchto produktů. To zajišťujeme právě prostřednictvím Heureka, kterým je předána informace o zakoupeném produktu (objednávce) a Vaše jméno, příjmení a e-mail. ​​Pokud se jedná o zanechání recenze přímo nám, to zajišťujeme tak, že pro každého zákazníka vytvoříme odkaz na stránku pro vložení recenze produktu na základě čísla objednávky vygenerovaného individuálně při jejím odeslání. Číslo objednávky obsahuje mimo jiné informace o tom, zda a jaké produkty zákazník zakoupil. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení našeho e-shopu pouze u zákazníků, kteří u nás nakoupili a hodnotí uživatelskou zkušenost nebo produkt, který zakoupili.

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

 

Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu info@4home.cz a poté vám bude zaslán odkaz.

Tato pravidla pro zobrazování recenzí jsou platná od 03.12.2024

feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechte si ujít novinky a speciální nabídky.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a o všem se dozvíte jako první.

Váš názor nás zajímá!

Zavřít