Způsoby a ceny dopravy
- Při objednávce nad 1 000 Kč DOPRAVA ZDARMA s Českou poštou a při osobním odběru.
- Více než 5 000 výdejních míst.
- Speciální přeprava nadrozměrných zásilek.
Doručení na adresu
- Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty.
- Prostřednictvím České pošty lze zasílat pouze balíky o hmotnosti do 30 kg.
- Jestliže nemůžeme doručit všechno zboží z objednávky v jednom balíku, bude vaše objednávka rozdělena a poštovné u dalšího balíku hradíme my.
- V případě, že Vás dopravce nezastihne, zásilka bude uložena na poště.
- Standardní úložní doba na poště je 7 dní, můžete si ji však sami prodloužit až na 15 dní.
- Oznámení o doručení zásilky vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem den předem.
- V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení.
- Pokud vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail.
- V případě neúspěšného doručení vám zanechá kurýr na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
- Prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze změnit termín nebo adresu následujícího doručení.
- V případě druhého neúspěšného pokusu o doručení vás DPD Zákaznický servis kontaktuje telefonicky a dohodne s vámi jiný termín předání zásilky.
- Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti.
- Den před doručováním zásilky obdržíte informativní email, který obsahuje všechny informace o zásilce.
- Řidič PPL vás bude v den doručení zásilky kontaktovat formou SMS na vámi uvedené tel. číslo s časem předání.
- Zdarma můžete změnit instrukce o doručení (adresu, datum, osobu příjemce) prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznického servisu. (V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení).
- Můžete sledovat harmonogram doručování zásilky dle PSČ doručení, na webových stránkách www.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních stránek www.m.ppl.cz.
- Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
- V případě neúspěšného doručení bude vaše zásilka uložena na nejbližším PPL ParcelShopu, o čemž budete informováni prostřednictvím SMS. Zásilka zde bude uložena po dobu 7 dní k vyzvednutí dle provozní doby ParcelShopu.
Osobní odběr
- Na výdejny Zásilkovna lze posílat jen balíčky, které nejsou těžší než 5 kg a nejsou příliš rozměrné. V případě, že balík přesáhne povolené rozměry či hmotnost, Zásilkovnu není možné ve výběru dopravy zvolit.
- Dopravce vám zašle e-mail s trasovacím číslem pro sledování zásilky.
- V okamžiku, kdy bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí, zašle vám Zásilkovna informaci prostřednictvím e-mailu a SMS s heslem pro vyzvednutí a otevírací dobou výdejny.
- Úložní doba na výdejních místech Zásilkovna je 7 pracovních dní.
- Pokud nemáte čas zásilku do 7 dnů vyzvednout, lze úložní dobu prodloužit tak, že odpovíte na informační SMS a požádáte o prodloužení. Nebo můžete k prodloužení využít odkaz v informačním e-mailu.
- Při vyzvednutí je potřeba uvést heslo, které obdržíte v SMS a v e-mailu. Zásilku může vyzvednout i někdo jiný, pokud bude znát heslo.
- Na výdejnách Zásilkovna lze obvykle platit platební kartou – tuto informaci obdržíte v SMS.
- V případě náhlého uzavření zvolené pobočky v době odeslání balíku dopravce doručí zásilku do výdejního místa v blízké lokalitě a zašle vám o tom informaci v SMS.
- Speciální přepážky na poštách s nejrychlejším odbavením.
- Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty.
- Na poštu přijďte s kódem pro vyzvednutí, který vám bude zaslán v SMS nebo e-mailu.
- K přepážce budete přivoláni přednostně, pro vydání balíku stačí zopakovat kód.
- Dobírku můžete vždy zaplatit platební kartou.
- Prostřednictvím Balíkovny lze zasílat balíky o hmotnosti do 20 kg.
- Balík si vyzvednete na zvolené poště, kdy se vám to bude hodit, nejpozději však do 7 dní.
- V případě nutnosti můžete dobu k vyzvednutí prodloužit až na 15 dní.
- Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty.
- Na poštu přijďte s kódem pro vyzvednutí, který vám bude zaslán v SMS nebo e-mailu.
- Prostřednictvím České pošty lze zasílat balíky o hmotnosti do 30 kg.
- Prostřednictvím SMS a e-mailu vám zašleme informaci, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
- Úložní doba na výdejním místě je 7 pracovních dní.
- Na výdejně je možné vyzvednutí i nadměrných zásilek a balíků nad 50 kg.
- Balík vám bude předán po uhrazení částky. Není možná kontrola zboží v balíku před zaplacením.
- Lze platit hotově i platební kartou.
- Prostřednictvím výdejního místa je možné uplatňovat reklamace.
- Adresa výdejního místa pro osobní odběr:
4home, a.s.
Na Brně 2065
500 06 Hradec Králové
Otevírací doba: Po-Pá: 9:00-17:00
Nadrozměrné zásilky
- Přepravní společnost TOPTRANS využíváme pouze k dopravě velmi rozměrného zboží a zásilek nad 50 kg.
- V den expedice vám oznámíme číslo balíku, datum doručení a částku k úhradě.
- Dobírku lze uhradit u řidiče přepravce v hotovosti i platební kartou.
- Při objednání zboží je nutné uvést váš telefonní kontakt - bude vám zaslána infomační SMS a řidič přepravce Vás bude v den doručení kontaktovat o přibližném čase doručení.
- V případě neúspěšného doručení Vám přepravce zanechá oznámení s kontaktními údaji na depo.
- Následující pracovní den provede ještě 1 pokus o doručení, nebude-li zásilka doručena ani poté, automaticky se nám vrátí zpět.
- V případě objednání dalšího zboží, či více kusů označených symbolem autíčka, účtujeme přepravné jen jednou.
- Speciální přeprava pro atypické zásilky.
- V případě, že parametrům zásilky nevyhovuje žádný ze standardně nabízených přepravců, zvolíme pro vás tu nejvýhodnější kombinaci.
- V den doručení budete informováni pomocí SMS nebo e-mailu.
Veškeré objednávky jsou doručovány pouze na území České republiky. Pro zahraniční objednávky využijte prosím naše specializované zahraniční verze.