Abyste u nás nakoupili co nejpohodlněji, používáme cookies. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Používáme cookies. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

Menu
4Home Vše o nákupu Reklamace

Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci

  • Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  • Zboží zašlete s oboustranně vyplněným reklamačním lístkem, který naleznete na spodní části faktury nebo s průvodním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
  • Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
  • Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
  • Adresa pro zaslání reklamace:
    4home, a.s.
    Na Brně 2065
    500 06 Hradec Králové
  • Kontakty:
    zákaznické oddělení: +420 498 511 611
    e-mail: reklamace@4home.cz
    dotazy: servis@4home.cz

Vyřízení reklamace

  • Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.
  • V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou.

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

  • Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
  • V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.
  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
    DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. +420 841 700 700.
    Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. +420 267 101 601.
  • V případě dotazů neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum na telefonním čísle +420 498 511 611.
action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechte si ujít novinky a speciální nabídky.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a o všem se dozvíte jako první.

Váš názor nás zajímá!

Zavřít