Abyste u nás nakoupili co nejpohodlněji, používáme cookies. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Používáme cookies. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

Menu

Odstoupení od kupní smlouvy

V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit. My vám dle vašeho přání zboží vyměníme nebo vrátíme peníze.

Jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy

  • Odstoupení od kupní smlouvy provádí ten, kdo zboží objednal, a to ve lhůtě 14 kalendářních dní ode dne převzetí zboží. Prosíme o sdělení telefonního čísla nebo e-mailu pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  • K odstoupení od smlouvy můžete využít také formulář, který naleznete v sekci „moje objednávky", „vyřízené objednávky". Ten nám vyplněný pošlete e-mailem na adresu reklamace@4home.cz. Využijete-li této možnosti, obratem vám zašleme potvrzení o přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy.
  • Zboží zašlete nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy na adresu 4home, a.s., Na Brně 2065, 500 06 Hradec Králové, případně předejte ve stejné lhůtě na výdejním místě (4home ,a.s., Na Brně 2065, 500 06 Hradec Králové).
  • Zboží zašlete s oboustranně vyplněným reklamačním lístkem, který naleznete na spodní části faktury nebo s průvodním dopisem nebo s výtiskem formuláře Odstoupení od kupní smlouvy. Označte požadovaný způsob vyřízení odstoupení od smlouvy (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Zboží zasílejte kompletní, nepoškozené a neopotřebené, v originálním nepoškozeném obalu. V opačném případě má prodejce nárok strhnout poměrnou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. poškozený obal, chybějící příslušenství, škrábance, špinavé zboží,…).
  • Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
  • Adresa pro zaslání zboží zpět:
    4home, a.s.
    Na Brně 2065
    500 06 Hradec Králové
  • Kontakty:
    reklamační oddělení: +420 498 511 666
    zákaznické oddělení: +420 498 511 611
    e-mail: reklamace@4home.cz
    dotazy: servis@4home.cz

Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy

  • Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme na skutečnost, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy formou žádosti o výměnu zboží vám novou zásilku zašleme na naše náklady.
  • Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou. 4home vrací v tomto v tomto případě i náklady na přepravu původní zásilky z 4home k zákazníkovi. Náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka do 4home hradí zákazník.
action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechte si ujít novinky a speciální nabídky.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a o všem se dozvíte jako první.

Váš názor nás zajímá!

Zavřít