Menu

Vrácení zboží (Odstoupení od kupní smlouvy)

V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit. My vám dle vašeho přání zboží vyměníme nebo vrátíme peníze.

Jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy

  • Odstoupení od kupní smlouvy provádí ten, kdo zboží objednal, a to ve lhůtě 14 kalendářních dní ode dne převzetí zboží. Prosíme o sdělení telefonního čísla nebo e-mailu pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  • K odstoupení od smlouvy je nejjednodušší využít on-line formulář, který najdete po přihlášení k vašemu účtu v detailu každé objednávky (záložka „Moje objednávky“). Formulář se vám zobrazí po stisknutí volby Vrácení zboží (Odstoupení). Formulář je předem vyplněn všemi potřebnými údaji z objednávky. Využijete-li této možnosti, obratem vám zašleme potvrzení přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy.
  • Nechcete-li se přihlašovat, můžete si jednoduše stáhnout tento formulář, který vytisknete a vyplníte ručně.
  • Zboží zašlete nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí zásilky nebo odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy na adresu 4home – REKLAMACE, Na Brně 2065, 500 06 Hradec Králové, případně předejte ve stejné lhůtě na výdejním místě (4home, a.s., Na Brně 2065, 500 06 Hradec Králové).
  • Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Odstoupení od kupní smlouvy případně jednoduchý průvodní dopis. Vždy označte požadovaný způsob vyřízení odstoupení od smlouvy (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Zboží zasílejte kompletní, nepoškozené a neopotřebené, v originálním nepoškozeném obalu. V opačném případě má prodejce nárok strhnout poměrnou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. poškozený obal, chybějící příslušenství, škrábance, špinavé zboží).
  • Balíček zašlete jako doporučenou (nejlépe pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
  • Adresa pro zaslání zboží zpět:
    4home - REKLAMACE
    Na Brně 2065
    500 06 Hradec Králové
  • Reklamační oddělení:
  • Zákaznické oddělení:

Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy

  • Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme na skutečnost, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy formou žádosti o výměnu zboží vám novou zásilku zašleme na naše náklady.
  • Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou. 4home vrací v tomto v tomto případě i náklady na přepravu původní zásilky z 4home k zákazníkovi. Náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka do 4home hradí zákazník.
action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechte si ujít novinky a speciální nabídky.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a o všem se dozvíte jako první.

Váš názor nás zajímá!

Zavřít