Kde mám reklamovat vady na nádobí po krátkém užívání? Rendlík má lesklé dno pokryté neestetickými fleky, jakoby se odlouply šupiny lesklé nerezi.
Stanislav Hekera, e.mail s.hekera@seznam.cz
Dobrý den, dle popisu vypadá, že došlo k zabarvení z důvodu nerozpuštěné soli. Právě působení soli může tuto vrstvu poškodit a způsobit zabarvení. Proto je nutné solit až ve chvíli, kdy je voda ve varu. Zabarvení není nijak závadné. Obáváme se, že toto není předmětem reklamace. S přáním hezkého dne, Petra Fikerová, 4home, a.s.
Kde je možno toto nekvalitní zboží reklamovat? Chystám se informovat ČT,pořad Černé ovce.
s.hekera@seznam.cz
Dobrý den, obraťte se na naše reklamační oddělení - link/. S přáním hezkého dne, Petra Fikerová, 4home, a.s.