Abyste u nás nakoupili co nejpohodlněji, používáme cookies. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Používáme cookies. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

Menu
4Home Poškozené zboží

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

 

Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • DPD oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
  • Toptrans oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.

 

V případě dotazů neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum na telefonním čísle
498 511 680

action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechte si ujít novinky a speciální nabídky.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a o všem se dozvíte jako první.

Váš názor nás zajímá!

Zavřít