Principy a ochrana soukromí na 4home.cz

4home.cz přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko "Rozumím" souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete podrobněji nastavit nebo kdykoliv vypnout v Nastavení soukromí

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

 

Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • DPD oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
  • Toptrans oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.

 

V případě dotazů neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum na telefonním čísle
498 511 680

action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechte si ujít novinky a speciální nabídky.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a o všem se dozvíte jako první.

Váš názor nás zajímá!

Zavřít