4Home Vše o nákupu Reklamace

Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci

  1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  2. Zboží zašlete s oboustranně vyplněným reklamačním lístkem, který naleznete na spodní části faktury nebo s průvodním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  3. Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
  4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
  5. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
Adresa pro zaslání reklamace:

4home, a.s.
Na Brně 1972
502 99 Hradec Králové

 

Reklamace je možné uplatňovat také prostřednictvím výdejních míst:

Praha

Sokolovská 128/8
180 00 Praha 8 - Karlín

Brno

Milady Horákové 1955/9
602 00 Brno, Černá Pole

Ostrava

28. října 4
702 00 Ostrava

 

Kontakty:

  • reklamační oddělení: 498 511 666
  • zákaznické oddělení: 498 511 611
  • e-mail: reklamace@4home.cz
  • dotazy: servis@4home.cz

 

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou.

 

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.

V případě dotazů neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum na telefonním čísle 498 511 611.

action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechte si ujít novinky a speciální nabídky.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a o všem se dozvíte jako první.

Váš názor nás zajímá!

Zavřít