Principy a ochrana soukromí na 4home.cz

4home.cz přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko "Rozumím" souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete podrobněji nastavit nebo kdykoliv vypnout v Nastavení soukromí

Časté dotazy

Na této stránce naleznete seznam těch nejčastějších zákaznických dotazů. Věříme, že pokud si nevíte s něčím rady, pomůže i Vám. Pokud zde však odpověď na Vaši otázku nenaleznete, neváhejte kontaktovat naše Zákaznické oddělení na telefonním čísle +420 498 511 611.

Objednání

Kde získám slevový kód?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Slevové kódy posíláme v rámci různých akcí v našich e-mailových nabídkách, doporučujeme tedy přihlásit se k odběru našich newsletterů.

Mám slevový kód či kód akce, jak ho uplatním?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Slevový kód zadejte do příslušného políčka v prvním kroku objednávky, případně nahlaste operátorce při telefonické objednávce. Pokud se vám slevový kód nepodaří uplatnit a měl by být dle podmínek akce platný, napište ho prosím do poznámky k objednávce, podíváme se na to. Více o slevových a akčních kódech se dozvíte zde.

Přijde mi potvrzení objednávky a informace o odeslání zboží?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Při elektronické objednávce obdržíte e-mailem její potvrzení. V případě nějaké nesrovnalosti, vás bude kontaktovat operátor zákaznické linky. Informace o odeslání zboží vám bude zaslána e-mailem ve chvíli expedice zásilky. O stavu doručení zásilky vás bude následně informovat vámi zvolený dopravce. Více informací o dopravě naleznete zde.

Nepřišlo mi potvrzení objednávky, jak zjistím, jestli byla zaevidována?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zkuste nejdříve zkontrolovat složky hromadné nebo spam ve své e-mailové schránce, může se stát, že vám potvrzení bylo doručeno tam. Stav a číslo své objednávky naleznete také ve svém profilu po přihlášení na našich stránkách. Pokud zde objednávku nevidíte, pravděpodobně nebyla odeslána nebo zaevidována v systému.

Co jsou Pohoďáčci a jak je uplatním?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Pohoďáčci jsou body, které získáváte za nákupy v rámci našeho věrnostního programu a můžete je uplatnit v podobě slevy na své další nákupy. Vše o věrnostním programu naleznete zde.

Mohu objednávku změnit či zrušit?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Pokud vaše objednávka ještě nebyla předána na expediční oddělení (připravena k zabalení), je možné ji změnit, popřípadě zrušit. Nejrychlejší způsob je zavolat na zákaznické oddělení +420 498 511 666.

Co znamená, pokud je zboží „na objednávku“?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Zboží na objednávku poptáváme u dodavatele až na základě vaší objednávky, je tedy potřeba počítat s delší dobou doručení. V závislosti na dodavateli se tato doba pohybuje přibližně okolo 2 týdnů.

Doručení objednávky a dopravci

Kdy mi přijde objednané zboží?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Na detailu každého produktu naleznete předpokládaný termín dodání, v košíku a v potvrzení objednávky pak předpokládaný termín dodání, který zohledňuje dostupnost všech objednaných produktů. Pokud je zboží na objednávku, až na základě vaší objednávky poptáváme zboží u dodavatele. V takovém případě je přibližná doba dodání okolo 2 týdnů.

Kde zjistím stav své objednávky?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Stav objednávky můžete zkontrolovat ve svém profilu po přihlášení na našich stránkách, případně po zadání čísla objednávky do příslušného políčka zde.

Je možné si objednané zboží vyzvednout osobně?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Objednané zboží lze vyzvednout na našem výdejním místě v Hradci Králové nebo zvolit možnost doručení zásilky na výdejní místa Zásilkovny a České pošty (Balíkovna, Balík na poštu). Více o možnostech dopravy se dozvíte zde.

Momentálně se nacházím na jiné adrese, můžete mi objednávku poslat jinam?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

U každé e-shopové objednávky máte možnost zadat individuální doručovací adresu, která se nemusí shodovat s adresou fakturační. Při jiné formě objednávky nám nezapomeňte doručovací adresu sdělit. Pokud si přejete změnit dodací adresu v již odeslané objednávce, kontaktujte prosím telefonicky naše zákaznické oddělení na tel. čísle +420 498 511 666, operátorky ověří, zda je změna ještě možná.

Jak mám postupovat, pokud dobírková částka neodpovídá objednávce?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Změna částky může nastat v případě nějaké změny v objednávce, například z důvodu vyprodání zboží. Pokud vám nepřijde do e-mailu informace o změně v objednávce, kontaktujte naše zákaznické oddělení na tel. čísle +420 498 511 666. Operátor vám sdělí, co je důvodem rozdílné částky.

Z jakého důvodu mi nepřišlo všechno objednané zboží?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Pravděpodobně bylo některé zboží vyprodané nebo jsme ho neměli skladem. V takovém případě zasíláme informaci e-mailem, popřípadě kontaktujeme zákazníka telefonicky. Pokud jste informaci o změně v objednávce neobdrželi, kontaktujte zákaznické oddělení na tel. čísle +420 498 511 666 nebo napište e-mail na info@4home.cz a operátoři vám podají přesné informace.

Nebyl/a jsem upozorněn/a na zásilku a dopravce ji vrací zpět k vám. Jak mám postupovat, pokud zboží chci?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

V tomto případě, prosím, kontaktujte zákaznické oddělení. Bohužel není možné zásilku poslat opětovně na vaši adresu a je potřeba zadat novou objednávku. Naše operátorky s vámi vzniklou situaci vyřeší. Telefonní kontakt: +420 498 511 611, e-mail: info@4home.cz.

Reklamace a vrácení zboží

Při přebírání zásilky u přepravce jsem zjistil/a, že zásilka je poškozena.

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Záleží na míře poškození. Pokud se jedná o drobné poškození obalu, zásilku převezměte. Pokud je evidentní, že je poškozené i zboží, zásilku nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamaci. Pokud máte zájem o opětovné zaslání zboží, kontaktujte naše zákaznické oddělení. Kontakt naleznete zde.

Jak mám postupovat, pokud bylo zboží poškozeno/rozbito při přepravě, ale zásilku jsem již převzal/a?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

V takovém případě doporučujeme zaslat nám email s fotografiemi rozbitého zboží na reklamace@4home.cz a my vás budeme kontaktovat o dalším postupu. Vždy se snažíme poškozené zboží nahradit.

Zboží přišlo v pořádku, ale chybí mi určitá část ze sady.

zobrazit odpověď skrýt odpověď

V tomto případě kontaktujte naše reklamační oddělení nejlépe e-mailem na adrese reklamace@4home.cz. Popište, která část vám konkrétně chybí, případně přiložte fotodokumentaci, a my vám chybějící část zašleme.

Zboží mi nevyhovuje, mohu ho vrátit?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Veškeré zakoupené produkty nám můžete vrátit v rámci odstoupení od kupní smlouvy, a to do 14 dní od jeho obdržení. Zboží zasílejte kompletní, nepoškozené a neopotřebené. Pokyny pro vrácení zboží naleznete zde.

Zboží jsem již použil/a, ale objevil/a jsem závadu. Jak mám postupovat?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Na všechny námi prodávané produkty se vztahuje 2letá záruka, pokud tedy během této doby objevíte u zboží jakoukoliv závadu, pošlete nám ho k reklamaci. Jak při reklamaci postupovat, naleznete zde.

Kam mám odeslat zboží, které chci reklamovat?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Kontaktní adresa pro zaslání reklamace je:

4home, a.s. - reklamační oddělení
Na Brně 2065
Hradce Králové
500 06

Za jak dlouho bude má reklamace vyřízena?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Všechny reklamace se snažíme vyřídit v nejkratší možné lhůtě, nejdéle do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud by se tato lhůta musela prodloužit z důvodu objednání nového zboží nebo jiných podobných důvodů, budeme vás o tom informovat.

Budu platit znovu poštovné, pokud mi zasíláte reklamované zboží?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

V případě uznané reklamace vám zašleme zboží na naše náklady, tedy bez poštovného.

Servis a služby

Kde mohu zjistit doplňující informace o zboží?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Pokud vám u produktu chybí jakákoliv informace nebo byste se rádi zeptali na doplňující údaje, na detailu každého produktu (dole pod jeho popisem) naleznete speciální formulář pro položení dotazu.

Jak si mám vygenerovat nové heslo?

zobrazit odpověď skrýt odpověď

Klikněte na "Přihlášení" v pravém rohu stránek. Pod formulářem pro přihlášení klikněte na odkaz "Neznáte své heslo?" a vyplňte svůj e-mail, pod kterým u nás máte registraci. Pokud bude email v systému, zašleme vám odkaz na stránku, kde si své heslo jednoduše změníte.

action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechte si ujít novinky a speciální nabídky.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a o všem se dozvíte jako první.

Váš názor nás zajímá!

Zavřít