4Home Vše o nákupu Časté dotazy
  1. Mám slevový kód či ód akce, jak ho mohu uplatnit?
  2. Přijde mi potvrzení o zadání objednávky a odeslání zboží?
  3. Jakými dalšími způsoby, než přes e-shop mohu objednat zboží?
  4. Kdy mi přijde objednané zboží?
  5. Jak dlouho bude zásilka uložena na poště?
  6. Mohu objednávku změnit či zrušit?
  7. Je možné si zboží vyzvednout osobně?
  8. Momentálně se nacházím na jiné adrese, můžete mi objednávku poslat jinam?
  9. Jak mám postupovat, pokud dobírková částka neodpovídá objednávce?
  10. Z jakého důvodu mi nepřišlo všechno objednané zboží?
  11. Nebyl/a jsem upozorněna na zásilku a pošta ji vrací zpět k vám. Jak mám postupovat, pokud zboží chci?
  12. Kde zjistím, jaké zboží máte skladem?
  13. Kdo mi může poradit, když potřebuji zjistit doplňující informace o zboží.
  14. Zdravotní nezávadnost a kvalita zboží.
  15. Při přebírání zásilky na poště jsem zjistil/a, že zásilka je poškozena.
  16. Jak mám postupovat, pokud bylo zboží rozbité při přepravě, ale zásilku jsem již převzal/a?
  17. Zboží přišlo v pořádku, ale chybí mi určitá část ze sady, jak mohu postupovat?
  18. Do jaké doby vyřizujete reklamace?
  19. Budu platit znovu poštovné, pokud mi zasíláte reklamované zboží?
  20. Kam mám odeslat zboží, které potřebuji reklamovat?
  21. Jak si mám vygenerovat nové heslo?

 

Mám slevový kód či ód akce, jak ho mohu uplatnit?

Slevový kód nebo kód akce zadajte do příslušného políčka v prvním kroku objednávky, případně nahlaste operátorce při telefonické objednávce. Více o slevových a akčních kódech se dozvíte zde.

Přijde mi potvrzení o zadání objednávky a odeslání zboží?

Při elektronické objednávce obdržíte oznámení o evidenci vaší objednávky. V případě nějaké nesrovnalosti, vás bude kontaktovat operátor zákaznické linky. Abyste mohli dostávat informace o zásilce, nezapomeňte nám uvést kontakt na vás. Tedy e-mail či telefonní číslo. Informaci o odeslání zboží vám bude zaslána ve chvíli expedice zásilky. O stavu zásilky vás bude informovat Česká pošta nebo jiný vámi zvolený dopravce. Více informací o expedici naleznete zde.

Jakými dalšími způsoby, než přes e-shop mohu objednat zboží?

Všechny způsoby objednání naleznete zde.

Kdy mi přijde objednané zboží?

Zásilky expedujeme do 3 týdnů od zaevidování vaší objednávky. Pokud je všechno zboží ve vaší objednávce skladem, expedujeme zpravidla do 2-3 pracovních dnů. V průběhu vás budeme informovat ohledně expedice zásilky. Více informací o expedici získáte zde. Abychom vás mohli informovat o zásilce, nezapomeňte nám uvést kontakt na vás. Tedy e-mail či telefonní číslo.

Jak dlouho bude zásilka uložena na poště?

Zásilky posíláme jako balík Do ruky přes Českou poštu. Zásilka vám bude doručována do druhého dne od předání poště. Balík se vám pokusí doručit domů, pokud vás doma nezastihnou, bude zásilka uložena na vaší poště po dobu 7 dní. Je však možné prodloužit si úložní dobu až na 15 dní.

Mohu objednávku změnit či zrušit?

Pokud vaše objednávka ještě nebyla předána na expediční oddělení (vytištěna faktura a připravena k zabalení), je možné ještě objednávku změnit, popřípadě zrušit. Nejrychlejší způsob je zavolat na zákaznické oddělení 498 511 666.

Je možné si objednané zboží vyzvednout osobně?

Ano, objednané zboží lze vyzvednout na našich výdejních místech v Hradci Králové, Praze, Brně a Ostravě. Více o dopravě a službách se dozvíte zde.

Momentálně se nacházím na jiné adrese, můžete mi objednávku poslat jinam?

Samozřejmě. Tuto skutečnost je potřeba uvést při objednávce. Na e-shopu máte možnost zadat přímo doručovací adresu. Při jiné formě objednávky nám nezapomeňte doručovací adresu sdělit.

Jak mám postupovat, pokud dobírková částka neodpovídá objednávce?

Pokud vám nepřijde do e-mailu potvrzení o změně ve vaší objednávce (informace o vyprodání či zpoždění zboží), kontaktujte naše zákaznické oddělení na tel. čísle 498 511 666. Operátor vám sdělí, co je důvodem rozdílné částky.

Z jakého důvodu mi nepřišlo všechno objednané zboží?

Pravděpodobně bylo některé zboží vyprodané nebo z nějakého důvodu jsme ho neměli skladem. Informaci o vyprodání nebo zpoždění zboží je uvedena na faktuře. Zároveň, pokud u nás máte uvedený e-mail, tak zasíláme informaci o stavu zásilky.
V případě, že je zboží zpožděné, zaslali jsme vám část objednávky a druhou část vám zašleme na naše náklady hned, jak zboží obdržíme na sklad. Pokud jste informaci o vyprodání, či zpoždění neobdrželi, tak kontaktujte zákaznické oddělení na tel. čísle 498 511 666 nebo napište e-mail na servis@4home.cz a operátoři vám podají přesné informace.

Nebyl/a jsem upozorněna na zásilku a pošta ji vrací zpět k vám. Jak mám postupovat, pokud zboží chci?

V tomto případě, prosím, kontaktujte zákaznické oddělení. Bohužel není možné zásilku pozastavit nebo zaslat obratem k vám. Operátoři s vámi zkontrolují stav zboží a vzniklou situaci s vámi vyřeší. Telefonní kontakt: 498 511 666, e-mail: servis@4home.cz .

Kde zjistím, jaké zboží máte skladem?

Máme více jak 90% zboží skladem. U každého produktu na našem e-shopu máme informaci o stavu skladové zásoby. Tyto informace jsou denně aktualizovány.

Kdo mi může poradit, když potřebuji zjistit doplňující informace o zboží?

U každého zboží máme informace o zboží a technické detaily pro přesnost. Pokud vás však zajímá další informace, kterou potřebujete znát, kontaktujte naše zákaznické oddělení přes e-mail servis@4home.cz.. Na váš dotaz odpovíme co nejrychleji. Pokud si budete přát mluvit přímo s operátorem, zavolejte na zákaznické oddělení. Tel. číslo je 498 511 666.

Zdravotní nezávadnost a kvalita zboží.

Na všechno naše nabízené zboží poskytujeme záruku, po dobu 2 let. Veškeré zboží, které se dostane do styku s potravinami či vodou, má certifikát nezávadnosti, vydávaný Českým zdravotním ústavem. Stejně tak elektrické spotřebiče prochází kontrolou a certifikací českými kontrolními institucemi.

Při přebírání zásilky na poště jsem zjistil/a, že zásilka je poškozena.

Záleží na míře poškození. Pokud se jedná o drobné poškození obalu, máte právo balík na poště otevřít a zjistit, zda není poškozené i zboží. Pokud není, tak si zásilku převezměte. Pokud by se stalo, že zboží bude poškozené, zásilku nepřebírejte, pošta sepíše zápis o škodné události a bude to řešit již s naší společností jako reklamaci. Tento proces může trvat delší dobu, proto pokud máte zájem o opětovné zaslání zboží, kontaktujte naše zákaznické oddělení. Kontakt na zákaznické oddělení naleznete zde.

Jak mám postupovat, pokud bylo zboží poškozeno při přepravě, ale zásilku jsem již převzal/a ?

V takovém případě nám rozbité zboží zašlete k reklamaci a my vám poškozené zboží nahradíme. Jak postupovat při reklamaci zboží naleznete zde.

Zboží přišlo v pořádku, ale chybí mi určitá část ze sady, jak mohu postupovat?

V tomto případě, prosím, kontaktujte naše reklamační oddělení nejlépe písemnou formou (e-shopový formulář, e-mail, dopis). Popište, která část vám konkrétně chybí, a my vám chybějící část zašleme.

Do jaké doby vyřizujete reklamace?

Vaše reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 dnů od přijetí reklamace. Pokud by se tato lhůta musela prodloužit z důvodu objednání nového zboží nebo jiných podobných důvodů, budeme vás o tom informovat.

Budu platit znovu poštovné, pokud mi zasíláte reklamované zboží?

V případě uznané reklamace, vám zašleme zboží na naše náklady, tedy bez poštovného.

Kam mám odeslat zboží, které potřebuji reklamovat?

Kontaktní adresa pro odeslání reklamace je 4home, a.s., Reklamační oddělení, Na Brně 1972, Hradce Králové 502 99.

Jak si mám vygenerovat nové heslo?

Klikněte na "Přihlášení" v pravém rohu stránek. Pod formulářem pro přihlášení klikněte na odkaz "Neznáte své heslo?" a vyplňte svůj e-mail, pod kterým u nás máte registraci. Pokud bude email v systému, zašleme vám odkaz na stránku, kde si své heslo jednoduše změníte.

action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechte si ujít novinky a speciální nabídky.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a o všem se dozvíte jako první.

Váš názor nás zajímá!

Zavřít